ח"כ מקלב נחלץ לעזרת תושבי קרית גת

איתי גדסי No Comments on ח"כ מקלב נחלץ לעזרת תושבי קרית גת

מאבק תושבי קרית גת עולה לכותרות וחבר הכנסת אורי מקלב נחלץ לעזרתם: "יש בהם פגיעה קשה בכל הנושא הסביבתי, זה יוריד את מחירי הדירות יפגע בדימוי של העיר יגרום לאנשים לעזוב"

ח"כ אורי מקלב צילום: הדס פרוש, פלאש 90
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הוועדה המיוחדת לצדק חלוקתי ולשוויון חברתי דנה הבוקר בנושא קיפוח תושבי הפריפריה והקמת תחנת כוח בדרום, יו"ר ועדת המדע והטכנולוגיה ח"כ אורי מקלב אמר כי יש לקחת במערכת האיזונים את שיקול הפגיעה בתושבים, ירידת מחירי הדיור ופגיעה במרקם העירוני,

מאבק תושבי קריית גת אשר גרים במקום כיום יש לשים לב לכך שיש בהם פגיעה קשה בכל הנושא הסביבתי, זה יוריד את מחירי הדירות יפגע בדימוי של העיר יגרום לאנשים לעזוב. זה יכול להוביל לפגיעה בתמהיל האנושי של העיר, אמר מקלב והוסיף כי יש צורך בתשתיות השאלה היא מערכת האיזונים כאשר מדובר מול דיור וצריכים חיוניים כאשר קיים חוות דעת חלופות ואלטרנטיבות יש להתחשב בצורכו התושבים. קל יותר לשנות בשלב התכנון, ישנם גופים מקצועיים שאנחנו תמיד מסתמכים עליהם וכאן הם מציגים נתונים חלופיים למפגע הזה. מדובר פה בעתידה של קרית קת כעיר מתפתחת סיכם ח"כ מקלב.

כזכור, בחודש האחרון פנה ח"כ אורי מקלב לשר להגנת הסביבה זאב אלקין וקרא להתערבות המשרד בנושא. ח"כ מקלב מבקש המדינה תשתמש בחלופות המיקום שהוצעו כדי למנוע פגיעה, במכתבו כותב ח"כ מקלב: "מיותר לציין, את הסכנות הרבות הטמונות כתוצאה ממהלך זה, על שלל הבעיות. ברצוני, לבקש את התערבותך, ע"מ לבדוק האם ניתן להעביר פרויקט זה, לאזורים אשר אינם מאוכלסים באוכלוסייה אזרחית".



0 תגובות